25mannastafetten 2026 – Dags att anmäla sig

  • 26 jun 2026

Om du vill åka med på årets 25mannaresa som tävlande, lagledare eller hejarklack är det nu dags att anmäla sig till er reseledare.

Tävlingen går i år vid Kungens Kurva i Stockholm. Vi åker från Visby till Nynäshamn fredagen den 9 oktober klockan 16:00.
Bor gör vi på Scandic i Älvsjö.
Hem åker vi från Nynäshamn till Visby söndagen den 11 oktober klockan 11:30 eller klockan 20:10. Gruppen kommer åka hem den tidpunkten som majoriteten av deltagarna väljer. Skulle det bli klockan 11:30 så får man givetvis ändå stanna kvar och springa 25mannamedeln på söndagen. Då får man själv ansvara för att ta sig till båten. Båtbiljetten bokas fortfarande via er reseledare.
Vi åker i gemensam buss till och från hotell/tävlingen/båten.

På lördagskvällen är det gemensam middag på hotellet.
Kostnad för middagen och vad som serveras kommer det information om längre fram. Kostnaden för Bro:s medlemmar är enligt följande:
Hotell – 300 kronor per natt och person.
Båt – 200 kronor tur och retur per person.
Middag lördag – den faktiska kostnaden från hotellet.
För en vuxen som deltar hela helgen blir kostnaden 800 kronor + middag per person.
Skolungdomarna betalar 350 kronor för boende och resa + middag per person.

Anmälan görs till mig så snart som möjligt men senast 10 augusti.
Jag vill då veta följande:
- Vill du springa stafetten / vara lagledare eller hejarklack?
- Vill du resa (båt och buss) med gruppen?
- Vilken tid skulle du föredra att åka hem på söndagen?
- Vill du bo med gruppen på hotellet i Älvsjö?
- Vill du äta middag på hotellet på lördagskvällen? Ev allergier och specialkost.

Anmälan till 25mannamedeln på söndagen den 11 oktober gör var och en själva innan tävlingen.
Har du inte inloggning till Eventor så kontaktar du din ledare så hjälper de dig.

Önskar er en härlig sommar!
Hälsningar er reseledare Sofia Gardelin
Mejl: sofiaetelhem@hotmail.com
Mobil: 070-5352251